Wafels verkopen - Reisverslag uit Weert, Nederland van Rian Lamerikx - WaarBenJij.nu Wafels verkopen - Reisverslag uit Weert, Nederland van Rian Lamerikx - WaarBenJij.nu

Wafels verkopen

Door: Rian Lamerikx

Blijf op de hoogte en volg Rian

08 December 2012 | Nederland, Weert

Haaaaii!

Vanochtend om 7.00 uur (een zaterdagochtend..!) ging mijn wekker al en om 8.00 uur stond ik samen met mam en opa al wafels te bakken.
Toen we er 120 gebakken hadden ben ik richting de Praxis in Weert gegaan.
In de ochtend ging het echt snel, dat verbaasde me enorm. Ik ging met de verwachting dat ik die 120 wafels never nooit verkocht ging krijgen, maar in de ochtend had ik ze al allemaal verkocht!! Hoppaaa :D
Mam en opa hebben hebben tussendoor nog wafels bijgebakken zodat ze lekker vers bleven, want ik mocht helaas niet op de Praxis zelf bakken. Gelukkig woont opa om de hoek en kregen sommige mensen alsnog een lekker warme verse wafel.
In de middag ging het wat minder snel, in totaal heb ik er 200 verkocht en €158,- opgehaald voor China!
Ik ben er pannegaar van en kan momenteel geen wafel meer zien haha! Zo'n 5 uur lang met mijn ervaren horeca lach alle klanten gevraagd of ze een wafel wilde kopen voor het goede doel. Het is me echt opgevallen dat er zoveel mensen zelf wafels bakken?! Hahaha. Alle klanten een 'fijn weekend!' gewenst en daar ga ik nu zelf ook van genieten met een lekkere pot handbal.
In ieder geval weer een mooie cent opgehaald voor China :)!

Liefs, x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rian

Actief sinds 19 Nov. 2012
Verslag gelezen: 546
Totaal aantal bezoekers 3750

Voorgaande reizen:

17 Juni 2013 - 07 Juli 2013

Minor 'Sports goes International China'

Landen bezocht: