Invulling reis & vluchtgegevens - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Rian Lamerikx - WaarBenJij.nu Invulling reis & vluchtgegevens - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Rian Lamerikx - WaarBenJij.nu

Invulling reis & vluchtgegevens

Door: Rian Lamerikx

Blijf op de hoogte en volg Rian

19 November 2012 | Nederland, Eindhoven

Hallo allemaal!
Alweer een tijdje geleden dat ik iets gepost heb maar ik heb weer nieuws over onze studiereis naar China! Langzaamaan begint onze reis steeds meer inhoud te krijgen. Ik ben natuurlijk zelf nog niet fulltime bezig met de minor, ik start pas in februari, vandaar dat ik jullie nog niet zo heel veel kan vertellen.
Maar zoals jullie weten is onze minor groep verdeeld in 2 en is de eerste groep nu vollop bezig om de contacten in China te leggen en de reis inhoud te geven.
Onze contactpersoon Margareth uit China is zelfs overgevlogen naar Nederland en heeft een kijkje genomen op onze school (Fontys Sporthogeschool). Een klein vrolijk vrouwtje (haha yeah volgens mij ben ik in China de kleinste nog niet!). Zij is tevens ook onze tolk, aangezien de bevolking in China nauwelijks tot geen Engels spreekt.

Vandaag hebben we een update gekregen van de eerste groep.

De inhoud van de reis ziet er tot nu toe zo uit:
Universiteit: BSU of CIPE 3 tot 4 dagen. Of combinatie
Werkveldorrientatie : 3 dagen
High school: 1 dag
Shichahai school: 1 dag
Sportontwikkeling: 4 dagen
Cultuur: 9 dagen

De vluchtgegevens zijn ook bekend!
17-06-2013 Vertrek: 09:45u Amsterdam, Schiphol LX 725
Aankomst: 11:10u Zurich Economy Class
17-06-2013 Vertrek: 13:25u Zurich LX 196
18-06-2013 Aankomst: 05:15u Beijing (Peking) Economy Class

07-07-2013 Vertrek: 06:45u Beijing (Peking) LX 197
Aankomst: 11:15u Zurich Economy Class
07-07-2013 Vertrek: 12:35u Zurich LX 728
Aankomst: 14:10u Amsterdam, Schiphol Economy Class

De tijden kunnen nog veranderen natuurlijk maar ik heb nu in ieder geval definitief iets om naar uit te kijken!

Liefs Rian



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rian

Actief sinds 19 Nov. 2012
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 3753

Voorgaande reizen:

17 Juni 2013 - 07 Juli 2013

Minor 'Sports goes International China'

Landen bezocht: