Sponsoring - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Rian Lamerikx - WaarBenJij.nu Sponsoring - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Rian Lamerikx - WaarBenJij.nu

Sponsoring

Door: Rian Lamerikx

Blijf op de hoogte en volg Rian

06 December 2012 | Nederland, Eindhoven

Joehoeee!!

Wat ik jullie nog helemaal niet verteld heb is dat ik al €100,- sponsoring van Toyoto Geelen te Weert heb gekregen!
Jaja, ik ben druk bezig met het verzamelen van sponsorgeld. We moeten als groep namelijk zo'n €50.000,- inzamelen!!
De reis naar China kost per persoon €2500,-
Iedereen moet €500,- inzamelen door middel van sportactiviteiten te organiseren, want dat is natuurlijk ons vak. De andere €2000,- proberen we allen in te zamelen door bedrijven te benaderen, familie lief aan te kijken en eigen sponsoracties. Zo ga ik a.s. zaterdag wafels bakken en verkopen bij de Praxis in Weert, de kerstbomenverkoop is gestart en ik hoop dat er mensen zijn die zin hebben in een lekkere wafel!

Ook op stage ben ik druk bezig met sponsoracties. Ik loop een half jaar lang stage op de High Tech Campus bij Campus Sports. Ik loop hier samen met Evi stage, ( http://evidriessen.waarbenjij.nu ), zij gaat ook mee naar China. We hebben de opdracht gekregen om een winteractiviteit te organiseren voor de medewerkers op de High Tech Campus.
We hebben bedacht om op 19 januari 2013 een GPS tocht te organiseren voor alle medewerkers, maximaal 200 inschrijvingen. Met onze stagebegeleider hebben we overlegd en we mogen het gehele inschrijfgeld (€10,- p.p.) houden voor China!! We zijn er nog niet over uit wat we doen met de kinderen, €5,- per kind of geheel gratis. We hopen zo'n €1000,- op te halen met dit evenement!

We hebben trouwens ook een groepsnaam voor onze minorgroep, namelijk 'SportsConnects'. In samenwerking met Global Exploration hebben we sponsorpakketten samengesteld.

Sponsorpakketten China:
Donor (10 euro)
- Een gelamineerde (groep) foto van projectgroep van school
Sponsorpakket A (25 euro)
- Een gelamineerde (groep)foto van projectgroep van school
- Een cadeau uit China
Sponsorpakket B (100 euro)
- Full colour boek van ons avontuur in China
- Een gelamineerde (groep) foto van projectgroep van school
- Naamsvermelding op de website SGE (vorig jaar 70.000 bezoeken)
- Naamsvermelding in ons boek (vorig jaar 3000 exemplaren)
Sponsorpakket C (500 euro)
- 5 full colour boek van ons avontuur in China
- Een gelamineerde (groep) foto van projectgroep van school
- Logo op de website 4 cm2 (vorig jaar 70.000 bezoeken)
- Logo in het boek 4 cm2 (3000 exemplaren)
Sponsorpakket D (1000 euro)
- 10 full colours boeken van ons avontuur in China
- Een gelamineerde (groep) foto van projectgroep van school
- Uw logo in het boek en op de website (8 cm2)
- Vermelding van uw naam of logo op onze kleding middel (borst)
Sponsorpakket E (5000 euro)
- 50 full colour boeken van ons avontuur in China
- Een gelamineerde (groep) foto van projectgroep van school
- Uw logo in het boek en op de website (20cm2)
- Uw bedrijfsvlag op de groepsfoto vanuit China
- Vermelding van uw naam of logo op onze kleding groot (rug)

Wil jij ook sponsoren? Of weet je iemand die wil sponsoren. Dan neem even contact met me op. Ik hoor het graag! :)

Alles is welkom!

Liefs Rian